dinsdag 27 december 2011

Nailart



Hier zie je een filmpje zoals jullie in het filmpje zien gaat het over nailart pencelen en dottingtoolpens hele handige voorwerpen voor nailart.
Je kan er allerlei dingen van maken en zoals jullie zien heb ik een lieveheersbeestje gemaakt, maar ook bij met kerstnailart had ik ze nodig en bij de angrybird nailart.
Wil je ze ook kopen!!
Gewoon de namen intikken bij google: nailart pencils en dottingtoolpens.

p.s. het beeldkwaliteit is niet zo best dus ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien.

4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! :)

    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post & Natuurlijk wil ik je volgen!!
    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar heb je die nagels kwastjes enzo besteld =====

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nikita omdat ik op jou blog nog niet kan reageren doe ik het wel hier. Ik heb ze nieuw op marktplaats gekocht........
    Xxx nina

    BeantwoordenVerwijderen