woensdag 28 december 2011

A necklace with a story

  



 Zondag ochtend aan de ontbijttafel, me vader pakt ze oude spulletjes van het leger vroeger waar hij in zat en daartussen zat een hele coole ketting al zeg ik het zelf.
De betekenis van deze ketting:
 Als je vroeger werd uitgezonden naar een ander land en je zou daar dood gaan dan zou de ene helft van de ketting naar je ouders opgestuurd worden en de andere helft zou je zelf krijgen in je graf.

Wat staat erop de ketting:
Zijn naam.
De geboortedatum.
Het land (NL).
De bloedgroep.
En nu draag ik deze ketting daar ben ik wel blij mee want zelf vind ik het een hele coole ketting.
Ik mag hem niet zelf houden, maar ik mag hem wel lenen

12 opmerkingen:

  1. waaauw, super leuk! zullen we elkaar volgen?
    ik volg je! =D

    liefs, joyce!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!
    Leuke blog heb je, ik volg je :) volg je me terug, haha?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waow.. wel super coole ketting!:) PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coole ketting ♥
    Ik las je reactie op me blog; en jij ook een gelukkig nieuwjaar ♥

    xxx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een verhaal gelukkig maar dat je bijde stukken nog hebt:)
    Wel leuke ketting
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool verhaal achter die ketting =P. Je bent er zeker wel blij mee dat je het mag lenen =].

    Ps. ik ga je volgen ^^! Volg je terug <3??

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar heb ik wel eens van gehoord, ja!
    Zit er stoer uit haha. Misschien kun je er een keer een outfit van posten? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw gaaf joh! dankje voor je lieve reactie hihi xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wel gaaf, maar misschien ook wel een beetje schrokkend! Ik vind zo'n ketting altijd wel cool :3

    Ik volg je, volg je terug? :)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke blog heb je, zullen we elkaar gaan volgen?
    ik volg je nu alvast, ik hoop dat je me terug volgt.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen